Week 22 – 23: Eerste keer op babyzwemles

In de periode van 30 september tot en met 13 oktober (week 40 + 41) heb ik een aantal unieke, belangrijke dingen gedaan. De meeste waren met mijn lieve mama! Zij gaat overal met mij mee naartoe. Zo ben ik wezen babyzwemmen en heb ik deelgenomen aan babymassage. Verder had ik twee verjaardagsfeestjes, altijd leuk!

Proefles babyzwemmen
Op woensdag 2 oktober mocht ik me met mama voor het eerst melden in Mill. Bij Fitland is een klein zwembad wat op iedere dag een paar uur gebruikt wordt voor babyzwemmen. Samen met een aantal andere mama’s en kindjes gingen we het water trotseren. Tot mijn verbazing was het water heerlijk warm. Mama ging met mijn handjes en voetjes door het water om het zo te laten spatten. Dit is kei grappig want zo worden mijn gezichtje en buikje nat. 1 2 3 4 spetter dan, spetter dan, 1 2 3 4 spetter met plezier. Als ik met mijn handjes spat, wordt mijn hele hoofdje nat. 1 2 3 4 spetter met plezier.

Grote neef Nick 3 jaar
Zondag 6 oktober had ik de verjaardag van mijn grote neef Nick. Hij was op zaterdag drie jaar geworden. Als cadeau had ik een grote vloerpuzzel van Cars gegeven. Hij is helemaal gek op Cars en op treinen. Dit cadeautje vond hij dus hartstikke leuk. De verjaardag was heel gezellig, want er waren nog meer kindjes. Gelukkig mocht ik tussendoor even rustig slapen. Ik mocht o.a. in het bedje van mijn nichtje Marit liggen.
Nick, kom je jij ook op mijn verjaardag? Dat zou ik heel leuk vinden.

Babymassage, daar word je relax van
Mama heeft zich aangemeld voor een cursus babymassage. Hier leert ze mij heel rustig masseren waardoor ik ontspan. Mama mag hier olie voor gebruiken en het helpt mij tegen krampjes. De massagetechniek komt van origine uit India. Ik hoop dat mama mij vaker masseert dan papa mama masseert 🙂

Liz op 5 oktober 2013 in de box

Dinsdag extra oppasavond
Waar opa Rob de eerste dinsdag op mij heeft gelet, kwam deze week oma Ineke bij mij langs om de avond op mij te passen. Zoals gewoonlijk had oma geen kind aan mij want ik heb heerlijk liggen slapen. Papa en mama konden daardoor naar de repetitie. Mama heeft binnenkort haar eerste optreden sinds mijn geboorte. Leuk, maar ik ga nog niet kijken hoor.

Zwemmen voor het echie
Mama en ik vonden het babyzwemmen zo leuk dat we besloten hadden om ons aan te melden. We zitten nu bij Spetterpret en ik mag een jaar lang elke week gaan zwemmen. Ik vind het water helemaal niet eng. Ik moet er zelfs heel vaak bij lachen en giechelen. Op de terugweg val ik meestal wel lekker in slaap in de auto. Zwemmen is namelijk heel vermoeiend.

En nog een feestje
Ja ik schreef in het begin dat ik twee feestjes had. Eentje van Nick die drie jaar is geworden, maar ik had er ook eentje van Ger Graat. Deze man was 85 jaar geworden en had alle Ghesellen uitgenodigd om met een High Tea zijn verjaardag te vieren. Ik vond het heel gezellig en kreeg zoals altijd weer de nodige aandacht van iedereen hihi.
Ger, dank je wel voor deze leuke middag.

Een twee drie vier spetter met plezier! Als ik met mijn voetjes spat wordt mijn hele buikje nat!