Week 6 en 7: Afleggen van bezoeken

In mijn zesde en zevende week heb ik veel bezoeken afgelegd. Allemaal leuke bezoeken. Hoewel…eentje vond ik wat minder prettig.

Op bezoek bij papa’s oma
Ik mocht voor het eerst naar het bejaardenhuis in Cuijk om op bezoek te gaan naar papa’s oma. Oma is 90 jaar oud…wat een verschil dan met mij. Oma is tot nu toe de enige geweest die niet over mijn haar begon. Ze vond mijn voetjes zo lief klein.

Samen met mijn overgrootoma

Op bezoek bij mijn leeftijdsgenootjes
Tijdens de zwangerschap zat mama bij de zwangerschapscursus van Pantein. Hier ging ze acht keer naar toe. Bij de laatste bijeenkomst was er afgesproken om een keertje met alle baby’s en de mama’s bij elkaar te komen. Ik ben samen met Lies, mama en de mama van Lies naar Langeboom geweest. Dit was kei gezellig. Van alle leeftijdsgenootjes ben ik de jongste. Daarom lig ik ook als laatste in de rij op de foto. Lies is het derde kindje op de foto. Zij heeft net als ik ook veel haar maar dan donker.

Samen met mijn leeftijdsgenootjes

v.l.n.r: Josse, Thijs, Lies, Hannah en ik

Uit eten met opa en oma Van de Hulsbeek
Omdat er nog het een en ander te vieren was (oma 60 jaar, moederdag en vaderdag) gingen we met de familie van mama uit eten. We waren uitgenodigd om pannenkoeken te eten. Om daar te komen ging ik voor het eerst over de Maas met de pont. Tijdens het pannenkoeken eten was ik heel lief en rustig. Daardoor kon iedereen lekker eten. Pas bij het toetje was ik het zat, maar gelukkig hoefde tante Maartje geen ijsje en kon ze mij eten geven.

Inentingen zijn stom
Blehhh ik moest afgelopen week mijn eerste inentingen krijgen. Samen met mama ben ik naar het consultatiebureau geweest. Het begon leuk. Eerst heb ik mijn omslagdoek vol gepoept, toen bleek dat ik goed gegroeid ben en tot slot vond de wijkverpleegkundige dat ik me goed ontwikkel en al goed contact maak. Maar toen kwam die vreselijke spuit met een veel te grote naald. Ik moest er een in allebei mijn bovenbenen. Gelukkig was mama er bij en kon ze mij goed troosten. De rest van de dag was ik wel ontdaan door die nare prikken en ook de dag erna had ik nog flinke verhoging en was ik ook nog wel een beetje zielig.

Pannenkoeken eten bij Den Tol en nog veel meer lol!