Week 4 en 5: Wat word ik groot

Vijf weken geleden werd ik geboren en nu ben ik al een hele grote meid! Ik slaap sinds ik vier weken oud ben lekker niet meer bij papa en mama op de kamer maar in mijn eigen bed. Op mijn eigen mooie kamer. Lekker rustig! Maar of dit nu voor mij is of voor papa en mama laat ik in het midden.

Op bezoek bij de osteopaat
Omdat ik zo veel last van spugen had en ik moeite met de borst had ben ik in Wijchen op bezoek bij de osteopaat geweest. We moesten er heel vroeg zijn maar je kon zien dat we steeds meer op elkaar ingespeeld raken. We waren op tijd en hadden alles bij ons.
Toen ik binnen kwam zei de osteopaat dat ik ‘klem’ gelegen had in de buik. Hierdoor waren enkele zenuwen bekneld geraakt in mijn nek. De kant die klem lag bevat de zenuw voor de spijsvertering. Na enkele yoga-achtige bewegingen voelde ik me al een stuk beter. De medicijnen die ik daarna kreeg hielpen ook heel goed. Ik spuug nu veel minder en ben dus blij geweest met het bezoek.

De eerste afspraak op het consultatiebureau
In week 5 moest ik voor het eerst naar het consultatiebureau om op bezoek te gaan bij de kinderarts. Hier ben ik gecontroleerd op een aantal punten. De kinderarts was hartstikke tevreden over mijn gesteldheid.

Voor het eerst in de draagzakAlleen met mama
Sinds deze week is papa weer gaan werken op kantoor. Hierdoor ben ik de hele dag lekker samen met mama! We doen veel samen. Kletsen, boodschappen doen en heel veel knuffelen. Dat laatste is wel nodig, want ik wil vaak getroost worden. Als papa thuis komt vinden mama en ik het toch wel fijn dat hij er weer is. Jammer dat papa zo vaak ’s avonds nog weg is. Over een paar weken is dat hopelijk voorbij als de training en repetities afgelopen zijn.

Gewoon al weer een maandje oud!
liefs-liz

Deprecated: str_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in /home/liz/domains/lizbovenkerk.nl/private_html/wp-includes/formatting.php on line 4303

Dit bericht werd geplaatst in Niet gecategoriseerd op door .