Ik gooi het over een andere boeg

Ik ben boos op papa! Hij zou mijn website goed bijhouden heeft hij bij de geboorte gezegd. Nog voor ik 1 jaar ben heeft hij deze belofte al verbroken. Stom!!!

Daarom heb ik nu zelf het heft in handen genomen. Papa’s inlog is afgepakt en voortaan pak ik zelf de laptop en zal ik zelf wel schrijven. Papa heeft het zichzelf ook veel te moeilijk gemaakt, vinden jullie ook niet. Elke twee weken schrijven is ook niet gemakkelijk en was dus niet zo’n verstandige keuze. Daarom ga ik vanaf nu schrijven over dingen die bijzonder zijn! En om jullie niet langer teleur te stellen beginnen we gewoon met een schone lei! Ik zal schrijven over dingen die ik vanaf nu beleef en ga proberen met terugwerkende kracht nog leuke zaken uit mijn mooie bijzondere leventje uit te lichten. Ik denk dat ik daar mooi de hulp van mama bij gebruik want die kan heel goed schrijven.

Zo hebben jullie sowieso de volgende dingen nog van me te goed:

• Vakantie Tenerife
  • Mijn eerste verjaardag
  • Spelen bij Ballorig

Mocht je vragen hebben of nog iets tegen me willen zeggen laat dan een reactie achter. Ik hou van jullie!