Week 26 – 27: Voor het eerst bij oppas Joop

Een zeer spannende week was week 26 (week 44 van 28 oktober 2013) voor zowel mijzelf als voor mama. In deze week moest mama weer beginnen met werken. Dit vond ze helemaal niet leuk, maar het hoort er nou eenmaal bij mama. Omdat mama weer moest werken ,begon daar mee voor mij ook een nieuw patroon. Op de maandag moet ik namelijk naar een van mijn oma’s en op dinsdag en donderdag naar oppas Joop.

Oppas Joop is gastouder
Papa en mama hadden besloten dat ik twee dagen in de week bij Joop mag verblijven. Joop is fotograaf en een goede bekende van papa en mama. Toen papa klein was, ging hij zelfs met Joop op vakantie naar Italië en in de winter op skivakantie naar Zwitserland. Papa en mama hebben er dus veel vertrouwen in dat ik het naar mijn zin ga krijgen bij Joop. Er zijn ook een aantal andere kindjes bij Joop, zodat ik daar ook lekker mee kan spelen. Ik ben wel het jongste kindje.

Mama optreden met toneel
Mama heeft de afgelopen maanden kei hard gerepeteerd om te knallen met toneel. Ze speelde daar ‘Café opgelicht’. Dit was een speciale voorstelling voor De Kansas. Mama en papa repeteren daar elkaar week. Omdat papa bij mij moet blijven, heeft hij er voor gekozen om niet te gaan kijken. Als ik later groter ben dan wil ik wel naar mama gaan kijken.

Mama eerste keer weer naar haar werk
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Helaas zat mama’s verlof er in deze week er weer op. Dit houdt in dat mama dus weer moest werken. Ze heeft hier niet heel veel zin in, maar het hoort er helaas bij. Mama, ik wil je bedanken voor alle dagen die we volledig samen hebben gehad. Ik ga echt genieten bij opa en oma en oppas Joop!

Jippie ik ben zes maanden
Een half jaar oud, dat was ik op 10 november. Echt wel stoer. Gewoon alweer een half jaartje op deze wereld. Speciaal voor deze dag heeft mama een taart gemaakt en kwamen opa en oma op visite. Over een half jaar wordt ik 1 en dus ga ik alvast nadenken hoe ik dat ga vieren. Ik hoop dat ik het groots mag vieren, want ik wil een hele gezellige dag met zo veel mogelijk mensen op mijn dag.

Samen met opa pak ik mijn cadeautje uit!

Mama voor het eerst weer aan het werk, helaas moet dat dus ook voor deze Bovenkerk!