Week 24 – 25: Mijn eerste nacht alleen met papa

In de periode van 14 oktober tot en met 13 oktober (week 42 + 43) zijn er bijzondere gebeurtenissen geweest. Het spannendste was de vrijdag die ik helemaal alleen met papa door moest brengen.

Tante Maartje oppassen
Zo heeft op de dinsdagavond (15 oktober) tante Maartje op mij gepast. Soms is het opa, soms is het oma maar vandaag was Maartje geregeld. Ik heb lekker bij haar het bedritueel gedaan. Voorlezen uit een van mijn super leuke boekjes en natuurlijk even zingen. Maar omdat ik al heel goed doorslaap was er voor Maartje niet zo heel veel te doen. Sorry!

In de snoezelbus
Wat een bijzonder moment! Ik mocht met oma Schonenberg op vrijdag 18 oktober in de snoezelbus. Papa en mama wisten niet wat het precies in hield maar volgens opa was het een pipowagen met daaarin rustgevende muziek en veel bewegende kleuren. Hier komen oude mensen goed van tot rust. Ik vond het zelf eigenlijk ook niet zo’n straf. Ik heb heel lang om mij heen gekeken en alles goed geobserveerd.

Samen met mama en grote oma in de snoezelbus

Kom maar op met dat feestje Renske
Omdat Renske, een vriendin van mama, haar 3.0 feestje hield (zaterdagavond 19 oktober) mochten we met z’n drietjes lekker naar het feestje toe! Het was er erg gezellig en veel mensen kenden mij nog niet en daarom kreeg ik veel aandacht. Dit vind ik hartstikke leuk natuurlijk. Het was leuk kennisgemaakt te hebben met Renske en Gauwain.

Mama weg en dus alleen met papa
Vrijdag 25 oktober was mama samen met tante Maartje naar Rotterdam. Ze gingen naar de musical van Peter Pan. Op zich niet zo erg maar ik was daardoor wel aangewezen op papa. Mama en Maartje kwamen namelijk zaterdags pas terug en dus was ik een hele nacht alleen. Maar ik moet zeggen het was heel gezellig en goed verlopen. Ik kreeg op tijd mijn drinken, lag op tijd in mijn bed en ’s morgens liet papa mij niet te lang en alleen in bed. Toen mama terug kwam was ik wel blij haar weer te zien.

Wist je dat Peter Pan in het Japans Peter Wok heet!