Week 20 – 21: Afkicken van de vakantie

Terug van een week Texel is erg zwaar. Het was zo gezellig met papa en mama. Maar ja ik moet ook weer terug naar de realiteit. Ook in week 38 en 39 heb ik weer en paar leuke momenten gehad die ik graag met jullie wil delen.

Meeting met de zwangerschapskindjes
De woensdag (18 september 2013) ben ik met mama op bezoek geweest bij Lies. Hier waren ook andere kindjes van de zwangerschapscursus naartoe gekomen. We hebben veel gekletst met elkaar en vergeleken hoe groot we nu allemaal zijn geworden. Lies en ik hebben nog steeds het meeste haar. Maar ik zal eerlijk toegeven dat Lies van mij wint.
Op kraambezoek bij Les

Eerste keer naar Juffrouw Tok
Omdat opa en oma Van de Hulsbeek op het huis en ons konijntje hadden gepast zijn we met z’n vijven naar Juffrouw Tok geweest. Dit restaurant heet zo omdat je er heel veel kip kan eten. Gelukkig had ik mama voor het eten en geen melk piri piri. Dat durf ik nog niet aan. Papa had weer een grote schaal met kip. Deze was helemaal leeg gekloven. Het was een hele gemoedelijke avond en iedereen had volop aandacht voor mij.

Opa Bovenkerk past op
Omdat papa en mama op dinsdag allebei hun hobby hebben heeft Opa Bovenkerk een avond op mij gepast. Niet dat hij veel hoefde te doen want ik sliep lekker rond het tijdstip dat opa kwam. Maar toch het is altijd fijn om een vertrouwd persoon bij je te hebben die op je let. Opa dank je wel en tot de volgende keer.

Op kraambezoek bij Levy
De grote neef van mama had een zoon gekregen. Levy is zijn naam. Samen met papa en mama ben ik op zaterdag in de auto gestapt om naar ‘s-Hertogenbosch te rijden. Daar aangekomen hadden we lekker een beschuitje gegeten met blauwe muisjes. Levy was niet meer baby-baby maar wel kleiner dan ik. Wij schelen een goede 2 maanden. Het was heel gezellig en papa en mama hebben heel veel gekletst met Bart en Inge. Ook trotse zus Indy was van de partij. Zij had van mij ook een cadeautje gekregen voor de kleertjes die ik van haar aan mag.

Oost, west, thuis best!