Week 16 en 17: Verjaardagen

In week 35 en 36 heb ik weer een boel beleefd. Gelukkig heb ik een uitgebreide agenda waarin ik bijhoud wat ik heb gedaan. Het is nu ik dit schrijf alweer een tijd geleden dat je iets over mij hebt kunnen lezen. Beetje jammer dat ik het zo druk heb om jou op tijd te informeren. Toch heb ik geprobeerd om er weer een leuk verhaal van te maken.

Trötvrollie op bezoek
Omdat papa bij de hofkapel zit, zit mama automatisch bij de Trötvrollie. Dit is de groep met aanhang van de Hofkapel. Mama had met tante Marian afgesproken dat de dames op maandag zouden komen. Er waren veel vrouwen gekomen en papa was de enige man die avond. Ik heb van de groep een paar leuke cadeautjes gekregen zoals een houten trein en een paar houten puzzels. Hier kan ik dus lekker flink mee gaan spelen als ik groter ben. Dank jullie wel allemaal.

Omdat het met mijn spugen niet minder wordt ben ik weer opnieuw naar de dokter geweest. Dit was samen met mama, want daarvoor was ik bij het consultatiebureau geweest. Ik groei hartstikke goed en alles verloopt prima volgens de schema’s.

Ome Jan en tante Maartje jarig
Best gek was de verjaardag van ome Jan en tante Maartje, ze zijn namelijk allebei tegelijk jarig. Ik snap niet hoe dat kan, maar dat wordt me vast wel een keertje uitgelegd. Het was erg gezellig, veel vrienden waren naar het huisje van ome Jan in Haps gekomen om daar beide verjaardagen te vieren. Ik was nogal verlegen en bleef daardoor maar lekker bij mama zitten. Papa was er niet bij. Die ging met ome Andre muziek maken bij De Deurdweilers uit Angeren. Ze gingen daar optreden in Raalte.

Verjaardag Roy
De vriend van papa was ook jarig in deze week. De vorige keer met de verjaardag van Sandra was ik nog niet mee. Dat kwam omdat Eefke ziek was, maar nu mocht ik wel mee en heb ik voor het eerst geslapen in de buurt van een boerderij. De papa van Roy is namelijk boer en Roy en Sandra wonen er naast. Je hoort ’s nachts de koeien loeien, maar dat is niet erg. Ik heb lekker geslapen in het campingbedje van Eefke. Papa en mama konden hierdoor lekker gezellig meekletsen op de verjaardag. Zal wel weer over koetjes en kalfjes zijn gegaan 😉

Mama en papa sporten
Donderdag was voor mama en papa een sportavond. Toen ik er nog niet was konden ze allebei gemakkelijk sporten. Mama doet bij 12Bfitt aan Sh’bam en papa doet dan met de ‘sportieve bikkels’ achter de bal aan rennen. Af en toe mag ik bij Nala (de hond van Tamara) logeren op donderdag. Zo ook deze keer. Papa brengt mij en mama haalt mij op. Ik pas dan op Nala en de zus van Tamara let op mij. Dank je wel voor het oppassen Meggie. Tot de volgende keer.

Verjaardagen zijn gezellig, hopelijk ben ik ook snel jarig!