Week 8 en 9: Van alles en nog wat

Wat is er in week 8 en 9 veel gebeurd. Vooral ook allemaal verschillende dingen die ik heb gedaan. Niet spectaculair maar wel leuk was dat ik samen met Lies naar de Harmonie heb geluisterd. We gaan samen als we groter zijn die mannen bij het slagwerk maar eens helpen, want die hebben het veel te druk en kunnen wel wat hulp gebruiken. Maar ik heb nog veel meer spannende dingen beleefd.

Spelen met Nala
Omdat mama weer aan haar conditie ging werken en papa met de muziek moest optreden moest ik verplicht naar de oppas. Papa bracht mij naar Tamara waar ik de hele avond heb mogen keten. Tamara heeft een heel lief hondje Nala. Deze Border Collie wordt later mijn grote vriendin en speelkameraad. Dank je wel lieve Tamara dat ik bij je mocht zijn.

Verjaardagsfeestje Nila
Op 6 juli vierde mijn grote vriendin Nila haar verjaardag. Ze is die dag al twee jaar geworden. Tevens was dit bezoek voor mij ook mijn presentatie aan allemaal nieuwsgierig geworden vrienden en familie van Mark en Marieke. Op de verjaardag van Neia was ik nog te klein maar nu kon ik wel mee. Alle kindjes waren in de tuin aan het spelen en ik heb lekker bij de grote mensen gezeten. Na afloop van het feestje kreeg ik zelfs nog een cadeautje mee. Ik heb een zandbak nodig papa om met mijn schepje en emmertje te kunnen spelen!

Bezoek VBK
Eindelijk was het gelukt om met de collega’s van papa af te spreken. Op papa’s laatste werkdag voor de vakantie kwamen Caroline, Inge en Hilleen gezellig op visite. Hadden we weer een reden om beschuitjes te smeren. Van VBK kreeg ik mijn eerste haarspeldjes, een zwembroekje en een waardebon. Hier hebben papa en mama een luchtigere slaapzak voor hebben gekocht. Nu zweet ik wat minder als ik ga slapen. Ik vond het bezoek heel gezellig en heb nog lekker meegekeuveld!

Op de foto met Caroline, Inge en Hilleen van VBK

Bezoek bij verloskundige Ilse
Zoals mama had afgesproken gingen we nog een keer langs bij de verloskundige. Met mama ben ik lekker in de auto gestapt op weg naar de verloskundigepraktijk. Met Ilse hebben we nog gepraat over de bevalling, hoe knap ik ben en hoe ik het doe. Ze vindt dat ik al goed met mama kan praten en ook al echt reageer, dit was ze nog niet gewend van zo’n klein kindje. Ze hoopte me nog een keertje terug te zien als ik weer wat groter ben (hint hint aan papa en mama).

Huilend in slaap maar wel doorslapen
Op vrijdag hebben papa en mama met Bas en Wap gebarbecued. Ik mocht er heel eventjes bij komen zitten. Toen ik om half elf naar bed moest, heb ik veel gehuild en geroepen dat ik er bij wilde blijven. Ik kreeg niet mijn zin, grrr, en toen ben ik maar gaan slapen. Om papa en mama terug te pakken heb ik die nacht heel lang geslapen en werd ik pas om half 8 wakker. Ze schrokken zich een hoedje, missie volbracht!

Twee weken van alles en nog wat…wat is het leven leuk!